پاورپوینت فصل اول علوم هشتم: مخلوط و جداسازی مواد

پاورپوینت-فصل-اول-علوم-هشتم-مخلوط-و-جداسازی-مواد
پاورپوینت فصل اول علوم هشتم: مخلوط و جداسازی مواد
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 17
حجم فایل: 7896 کیلوبایت
قیمت: 10000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت فصل اول علوم هشتم: مخلوط و جداسازی مواد، در 17 اسلاید.

این فایل پاورپوینت به طوری طراحی شده که می تواند مورد استفاده تمامی دبیران و دانش آموزان محترم پایه هشتم مورد استفاده قرار بگیرد ، به گونه ای که می توان برای آموزش به دانش آموزان و یا به عنوان تدریس توسط دانش آموز استفاده شود.

ویژگی ها :
1-ارائه انواع نمودار و چارت برای خلاصه کردن مطالب و فهم بیشتر مطلب
2-داشتن مثال های متعدد همراه با عکس برای موضوعات فصل اول
3-استفاده از قالب های متنوع جهت جلوگیری از خستگی چشم
4-جذاب بودن پاورپوینت
5-داشتن موسیقی زمینه
6-داشتن عکس های متحرک با فرمت gif
7-استفاده از مطالب کتاب به عنوان منبع اصلی

فهرست مطالب :
1- توضیح مخلوط و مواد
2-تعریف مواد خالص و عنصر
3-تعریف عنصر مولکولی و اتمی
4-تعریف ترکیب و کوالانسی و الکترووالانسی
5-تعریف آلتروپ یا چندشکلی با مثال
6-تعریف سیال
7-نمودار موادناخالص شامل همگن ، ناهمگن و کلوئید
8-توضیح و نمودار انواع مخلوط
9-تعریف اثر تیندال و بررسی آن در مواد مختلف
10-تعریف و بررسی مخلوط های همگن ( محلول)
11-تعریف محلول غلیظ و رقیق و نحوه تغییر غلظت
12-فرمول درصد غلظت و مثال

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

تحقیق کنترل کیفیت ومدل تعالی سازمانی

تحقیق-کنترل-کیفیت-ومدل-تعالی-سازمانی
تحقیق کنترل کیفیت ومدل تعالی سازمانی
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 21
حجم فایل: 68 کیلوبایت
قیمت: 13000 تومان

توضیحات:
تحقیق با موضوع کنترل کیفیت ومدل تعالی سازمانی، در قالب doc و در 21 صفحه، قابل ویرایش.

بخشی از متن تحقیق:
دکتر حیدر امیران عضو هئیت عملی دانشگاه آزاد اسلامی و مدیر عامل شرکت مشاورین کیفیت ساز،در مقدمه کتاب راهنمایی گام به گام سرآمدی سازمانی بر اساس مدل های EFQM/INQA می گوید:
وقتی به حرکت های کیفیت خواهی در ایران نگاه می کنیم ،پی می بریم که ما در زمینه مفاهیم کیفیت یک قصور بزرگ داشته ایم و آن اینکه متاسفانه اقدامی برای بومی کردن مفاهیم عمدتا وارداتی کیفیت (که صد البته ضروری و لازم هم هستند) نکرده ایم و این خلائی بسیار بزرگ است که هر روز عمق آن بیشتر و بیشتر می شود .
ایشان اضافه می کند که حال نوبت اندیشمندان و صاحبنظران کیفیت است که کیفیت ایرانی بر پایه اصول ،باورها و راهکار خاص ایرانی طراحی کرده و به هموطنان خود عرضه کنیم البته این کار خود بسیار دشوار تر از وارد کردن مفاهیم آماده غربی و تلاش در جهت رشد و اشاعه آن میان هموطنان است اما چه باک که حلاوت این کار سنگین و دشوار پذیر کیفیت و تصاحب و جان ایرانیان در کلیه عرصه های کسب و کار است.

2-2- مدل پیشرفته مدیریت کیفیت جامع
برای اینکه روشی جامع و سیستماتیک جهت پیاده سازی مدیریت کیفیت جامع داشته باشیم بایستی در ابتدا مدلی مفهومی را توسعه دهیم . این مدل بایستی ساده ، منطقی و به قدر کافی جامع و فراگیر باشد همچنین این مدل باید توانایی تحمل و کاربرد در شرایط بسیار متغیر بخش های جدید را نیز داشته باشد .
مدل مدیریت کیفیت جامع پیشرفته به منظور حمایت از سیستم مدیریت کیفیت جامع از یک روش یکپارچه و هماهنگ استفاده می کند . این سیستم مدیریتی در واقع یک فرآیند بهبود مستمر می باشد که سازمان را متعهد می کند بر اینکه خود را بر اساس کیفیت مدیریت کند . (فلاورجانی،1388)
و . . .

فهرست مطالب:
مقدمه
2-2- مدل پیشرفته مدیریت کیفیت جامع
2-3- گروه کنترل کیفیت (QCC)
2-4- تاریخچه جوایز کیفیت در ایران
2-5- تاریخچه EFQM
2-6- تاریخچه مدل تعالی در جهان
2-7- تعاریف تعالی
2-8- مزایا مدل تعالی سازمانی
2-9- نقاط ضعف مدلEFQM
2-10- جایزه ملی کیفیت ایران INQA
2-11- آشنایی با تعالی سازمانی
2-12- اهداف مدل سرآمدی EFQM
2-13- نمایی از مدل EFQM
2-14- معیارهای تعالی سازمانی مدل EFQM
2-15- دلایل انتخاب مدل تعالی در ایران
2-16- پیشینه تحقیق
...
فهرست منابع

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

د

تحقیق جهت گیری هدف پیشرفت

تحقیق-جهت-گیری-هدف-پیشرفت
تحقیق جهت گیری هدف پیشرفت
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 26
حجم فایل: 119 کیلوبایت
قیمت: 13000 تومان

توضیحات:
تحقیق با موضوع جهت گیری هدف پیشرفت، در قالب doc و در 26 صفحه، قابل ویرایش.

بخشی از متن:
بیش از دو دهه است که اکثر کارهای نظری و تجربی جهت گیری های انگیزشی بر انگیزش پیشرفت تمرکز یافته است. پیشینه پژوهش بر روی انگیزش پیشرفت در سال های اخیر به سمت چارچوب مفهومی گسترده تری برای سازماندهی مولفه های شناختی و عاطفی انگیزش جهت یافته است (ایمز،1992). تئوری جهت گیری هدف از جمله نظریه های انگیزش پیشرفت و اهداف پیشرفت آمده است یا جهت گیری های دو بخشی هستند و یا بصورت سه بخشی مطرح شده است. خاستگاه جهت گیری های انگیزشی به میزان زیادی برخاسته از کارهای دینر و دوک (1978، 1980)، ایمز و آرچر (1987، 1988)، نیکولز (1984)، دودا و نیکولز (1992)، ایمز (1992)، تورکیدسن و نیکولز (1998)، دوک و لگت (1998) و همچنین روبرتز، تریشر و کاواسانیو (1997) و مارش (1994) است.

الف: مفاهیم و تنوع جهت گیری های هدف
تئوری ها و مدل های متعددی در بحث از جهت گیری هدف مطرح شده است. اما هسته مفهومی همه آنها این است که چه قصد و نیتی برای فعالیت و رفتارهای مرتبط با پیشرفت وجود دارد. مفهوم جهت گیری هدف را باید از مفاهیمی مانند هدف گذاری و رویکرد هدف- محتوی تفکیک نمود. تئوری های هدف گذاری مانند تئوری لوکی و لاتم (1990) بر دستیابی به اهداف خاص و نهایی مانند حل ده مساله بصورت صحیح تاکید دارد. لیکن تئوری جهت گیری هدف این بحث را مطرح می سازد که چرا فرد می خواهد ده مساله را صحیح حل نماید و چگونه به حل این مسایل مبادرت می ورزد. تفاوت این دو با رویکرد هدف- محتوی مانند تئوری فورد (1992) در این است که رویکرد هدف-محتوی تاکید بر اهدافی دارد که منجر به هدایت رفتار می شود. در حالی که جهت گیری هدف بر مقصد و نیت برای پیشرفت در تکالیف تاکید دارد (پنتریچ و شانک ، 2002).
جهت گیری هدف الگوی یکپارچه ای از عقاید است که به گزینش روش های مختلف روی آوری و پاسخ دهی به موقعیت های پیشرفت منجر می شود (ایمز، b1992). از نظر یوردن (1997) جهت گیری هدف استدلال فرد درباره این موضوع است که چرا تکالیف پیشرفت را دنبال و پیگیری می نماید. پنتریچ (a2000، b2000،c2000) معتقد است که جهت گیری هدف تنها اهداف و استدلال های فرد برای پیشرفت را پوشش نمی دهد بلکه نوعی معیار (درونی و بیرونی) را نیز نشان می دهد که فرد بر اساس آن موفقیت یا شکست خویش را در دستیابی به آن هدف مورد قضاوت قرار می دهد. الیوت (1997) نیز جهت گیری هدف را روشی می داند که فرد بر اساس معیارهای برجسته شایستگی خویش را مورد قضاوت قرار می دهد. تعریفی که تاکید بر ماهیت استدلال ها و مقاصد برای انجام تکلیف دارد، وقتی با معیارهای ارزشیابی عملکرد تلفیق می شود- که این موضوع در تعریف جهت گیری هدف مورد استفاده قرار گرفته است- بیش از باور اهداف به تنهایی می تواند نیروزا باشد (پنتریچ و شانک،2002).
و . . .

فهرست مطالب:
الف: مفاهیم و تنوع جهت گیری های هدف
ب: مدل نیکولز(1984)
ت: مدل میس و همکاران (1988)
ث: مدل دوک (1999)
جدول (1-1) مدل جهت گیری هدف دوک (1999، به نقل از پنتریچ و شانک ،2002)
ج: مدل اسکالویک (1997)
چ: مدل الیوت و همکاران (الیوت و چرچ،1997، الیوت و مک گریگور،2001)
شکل(5-1) چارچوب هدفی پیشرفت 2×2
ح: مدل مارش و همکاران (2000)
خ: روند تحول مدل های جهت گیری هدف
جدول (2-1) دو نوع جهت گیری هدف و شکل های گرایش و گریز این اهداف (گرفته شده از پنتریچ و شانک،2002)
د: جهت گیری یادگیری
ذ: جهت گیری عملکردی
1- جهت گیری عملکرد گرایشی
2: جهت گیری عملکرد گریزی
ر: بلاتکلیفی در جهت گیری هدف
پیشینه پژوهش
الف: کمال گرایی و جهت گیری هدف
ب: ارتباط بین سازه های روانشناختی و جهت گیری هدف:
منابع فارسی
منابع لاتین

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

تحقیق پنل های خورشیدی هوشمند

تحقیق-پنل-های-خورشیدی-هوشمند
تحقیق پنل های خورشیدی هوشمند
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: docx, pptx
تعداد صفحات: 20
حجم فایل: 7484 کیلوبایت
قیمت: 3000 تومان

توضیحات:
تحقیق پنل های خورشیدی هوشمند، در قالب فایل word و در 20 صفحه، بهمراه فایل پاورپوینت ارائه در 28 اسلاید.

بخشی از متن فایل:
امروزه پیشرفت تکنولوژی در حوزه های ارتباطی و به خصوص اینترنت باعث ورود این تکنولوژی ها به حوزه های دیگر در جهت بهبود وضعیت کاری آن ها شده است یکی از حوزه هایی که پیشرفت هایی زیادی در آن به چشم می خورد اینترنت اشیا می باشد که اجازه مانیتور کردن که اجازه کنترل کردن از راه دور راه به ما می دهد . در واقع این تکنوژی که در سال 1999 در انگلستان ارائه شد امکان برقراری ارتباط با اشیا و کنترل کردن آن ها را به انسان ها می دهد .
یکی از راه های افزایش بازدهی سامانه های خورشیدی کنترل کردن و مانیتورینگ لحظه ای آن ها می باشد و یکی از مهم ترین بخش ها مانیتور کردن خروجی تولید پنل ها می باشد . این گزارش جمع بندی در مورد روش های هوشمند سازی پنل های خورشیدی و کنترل آن ها در جهت افزایش بازدهی یک سامانه فتوولتائیک را ارائه می نماید.

فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مقدمه ای بر اینترنت اشیا
اینترنت اشیا در جهت هوشمند سازی پنل های خورشیدی
پلت فرم 1
پلت فرم 2
پلت فرم 3
عملکرد سیستم های خورشیدی در حالت نیم سایه و افت بازدهی
و ...

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پاورپوینت کانی ها

پاورپوینت-کانی-ها
پاورپوینت کانی ها
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 26
حجم فایل: 18642 کیلوبایت
قیمت: 5000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت کانی ها، در 26 اسلاید، بصورت زیبا و همراه با تصاویر.

بخشی از متن فایل:
کانی:به موادی گفته می شود که طبیعی، جامد و غیر آلی بوده و دارای ساختمان مشخص داخلی و خواص شیمیایی مخصوص به خود باشد.
- کانی از کلمه کان به معنی معدن گرفته شده است.
- برخی زمین شناسان زغال سنگ را جزء کانی ها می دانند.

در حدود 3000 کانی در طبیعت یافت و شناسایی شده اند.( علت تنوع وجود شرایط محیطی متفاوت در طبیعت برای تشکیل کانی ها می باشد).
مکان های تشکیل کانی : برخی در سطح زمین به طور مثال بر اثر تبخیرآب یک دریاچه کم عمق. برخی در عمق زمین به طور مثال  از ماگما یا نزدیک یک توده آذرین بوجود می آیند وبرخی در محل آتشفشان های دریایی تشکیل می شوند.
درصد کانی هایی که بیشترسنگ های زمین را می سازند کمتر از 1 درصد است.

برای مطالعه کانی ها از روش های مختلفی مانند استفاده از میکروسکوپ پلاریزان و روش پراش پرتو ایکس XRD استفاده می شود.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.